Sunshine

Hej! Nu är jag otroligt dålig på att skriva här.. är ledsen. Men det har varit så mycket nu dom senaste dagarna! Så har inte haft tid. Jag mår bra och är inte sjuk längre! Glad tjej.

Livet rullar på.. och engelskan blir bättre! Kunde knappt prata då jag kom, eller man var ju inte van. Så var ganska svårt, men nu gåre hur bra som helst! Tänker nästan på engelska ibland. Har just ätit nudlar , biffsmak! Supergott. Har träffat en tjej från Finland och nåra andra från Rumänien som är jätte trevligt. Kul med nya kontakter :) Vänner blir som svårt att säga.. för att man hinner inte lära känna alla så väl för att vissa byter hotell eller far hem osv.

Nu är jag supertrött och ska gå i säng snart! Hoppas alla mår bra! För det gör jag.

Tar dagen med ett leende! Lever för dagen!

Saknar er mina kära..... tusen kramar till er !!




Här är en tjej från Finland som jag lärt känna :)










Mums!!

 

 


Njuter av den häärliga solen! :)


 

 

Ska äta en god kycklingsmörgås :)

 

 




Galen dans!


Underbara människor!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0