Måndag dag 13

Hejhej!

Nu har jag blivit sjuk.. ont i halsen och uppsvullet som tusan. Men de är ok! Hoppas att de börjar bli bättre snart :) Skrev på kontraktet idag, så får stanna hur länge jag vill. Eller iallfall över sommaren om jag vill. Men kommer nog hem i början på Juni skulle jag tro!

Här är det riktigt kallt, blåser och är inge varmt... riktigt trist. Men det ska bli bättre väder snart sägs de!
Ikväll ska jag nog följa med en svensk kille som jobbar i receptionen till ett svenskt uteställe, där är de bara svenskar! Slutar 21.30 så får se hur de blir! :) Är ju "Scandic" varenda måndag! Lets see!
Nu ska jag äta en macka med philadelphia och salami och lte god juice och gå tillbaka till jobbet! Idag har jag bara varit med barnen.. första gången jag är med barnen en hel dag! Var kul, men dom skrek lite för mycke ibland haha!

Ha en underbar dag/kväll! Saknar er.... verkligen.

Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0