En vecka nu!

Hej alla mina underbara!

Idag var en riktigt solig dag.. varmt och skönt. Räknade poäng till pingisen! Riktigt svårt.. faktiskt. Men tränign ger färdighet! Så är de bara. Jag har spelat volleyboll , fotboll och ätit en underbar lunch med mina arbetskamrater! Nu är kl här 18.41 och jag börjar jobba kvart över sju, vi ska ha minidisco för barnen! Tror jag ska klä ut mig till en prinsessa ikv haha! Lite kul :) Slutar jobba kvart över åtta, så har hela kvällen till att göra något. Ska försöka fixa mer bilder att lägga upp snart igen. Nu ska jag gå! Hoppas alla har de bra.

Justjaaa! Fick kontrakt nu på samma hotell som jag har haft inskolning på! Så ska stanna här , så att alla vet. (Och du farmor) om du ville komma. Ska svara på mailen till dig.
Sen alla andra,ta hand om er! Saknar er..



(Mormor och Morfar) Tack för att ni skrev .. svarar på facebook! :)


Kraaaaaaaaaaaam



Kommentarer
Postat av: Alexandra

HEEEY! :D Shit va roligt att du fått kontrakt där nu!! Då slipper du ju acklimatisera dig helt om på nytt sen :-) Hoppas du har superroligt och jag vet att du är den bästa där så! Massa Kramar!!! :D <3

2012-02-07 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0