Dag 9

Hej! :)

Jag har inte orkat skriva för har varit så trött. Här är man igång dygnet runt mer eller mindre! haha.
Det är rätt annorlunda, om man jämnför med Sverige. Tror aldrig jag har rört på mig så mycket om dagarna som jag gör här varje dag. Fötterna värker nästan då man kommer hem! Måste alltid smörja in dom så att jag inte får massa problem!

Jobbade 10.40 - 17.00 sen igen 19.15 - 21.15 ungefär! :) Så kom nyss hem. Idag var jag på första gången på scenen (på riktigt) .. kunde knappt danserna och låtarna! Så var rätt svårt.. men bara man är glad och hoppar omkring och försöker så gåre! Massvis med folk som kollar på showerna varje kväll. Det är inte vi som gör showerna utan de är proffisionella dansöser osv! Vi gör bara showen för och med barnen innan den riktiga showen börjar.

Nu ska jag lägga mig och sova en låååååååång natt! :) Kl är nu 22.22 så ska bli underbart och få min skönhetssömn! Om inte så ser jag inte så normal ut.

Kul att prata med mina underbara vänner i telefonen igår.. jag blev så glad! Det gjorde min kväll! Tänkte på er hela kvällen, och önskade att ni var här med mig! Guud så kul vi skulle ha de om ni va med!
Och till min kära far, kul att du ringde också. Men vi ska inte ringa så mycke, för de blir jätte dyrt. För mig kostar de alltid om de är ngn som ringer till mitt svenska nummer.

Om jag ringer er från miitt svenska nummer så kostar de ungefär 4 kr i minuten. Annars om ni ringer till mtt svenska nummer så kostar de inte för er, utan för mig ungefär 1.22 kr i minuten! Så om ni ska ringa någon gång, ring mig! Blir billigare då. Ska skriva ner mitt Spanska nummer här sen så att ni som vill ha de kan ta de.

Godnatt och sov gott alla underbara!


Kraaam

/N

Kommentarer
Postat av: Avundsjuk

Härligt att komma ifrån Sverige, förstår att saknaden är stor ibland med du ska se att det blir bättre ju längre du varit där. Såg även att du fått kontraktet idag, kul för dig. Stanna länge detta kommer vara ett minne för livet!



Skaffa skype, då kommer du verkligen kunna hålla kontakten med alla!



/en kille som flyttat låångt från sin hemstad.

2012-02-14 @ 02:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0