Dag 6

Hej alla underbara vänner! Jag har haft problem med att lägga in bilder på datorn för att datornfck något krux.. tror det var virus. Eller det var nog det! Men fick installera något program, så nu är det borta!:) Jätte skönt.

Jag fick in några bilder på datorn som jag kan visa.

 

Här kommer dom! :)Här äter jag glass med Biata.


Mina rumskompisar och jag haha:)

 

 

Biata and i

 

 

Glass!!:)



På kvällen!


Fiesta!



Här hade jag varit ute och ätit själv.. lördag kväll! Hade de skönt! Åt en pizza och satt för mig själv och hade de mysigt. De ska jag göra om :)


Kramar /Nadja



Kommentarer
Postat av: Mormor & mormor

Hej Nadja! Va´mysigt du verkar ha´det. Och va´kul att du skickar bilder på dig och dina kompisar,trevligt!Här hemma är det så kallt vi har 25 grader kallt nu på morgonen, huuu.Vi sköter om Nestor nu (hunden) för både Angelica och Fredrik jobbar, så vi är stand in för dom. Annars är allt som vanligt här.Hoppas du har det bra,vi tänker på dig varje dag. Kramar från oss.

2012-02-07 @ 08:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0