Dag 4 Hård vind

Hej alla underbara!

Vaknade imorse av ett väldigt högt ljud.. de lät väldigt konstigt.. då jag gick ut såg jag hur mycke de blåste.. rejällt! Idag har det varit lite folk på hotellet eftersom att de blåste ganska mycke. Men på eftermiddagen så blev de bättre.. vi spelade pingpong, fotboll, basketboll och så dansade vi Salsa! :) En bra dag! Ikväll är jag ledig , så ska gå ut och äta. De kostar ungefär 40-50 kr att äta nere vid stranden.. jätte mysigt. Ska nog gå själv, för de andra jobbar nog! Tror jag. De ligger då iallafall och sover nu, powernap!

Hoppas n har en underbar lördagskväll! Och frys inte ihjäl! :) Ne, de är nog ingen chans.. vi har de så bra i Sverige! De är faktiskt skillnad. Kan berätta mer sen, orkar inte skriva mer. Ska ta en dusch sen gå ut med mig själv. Mysig lördagsdejt ! :) Sen ska jag nog ut med tjejerna en stund!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam! //N

GLAD

Kommentarer
Postat av: Alexandra

One self is ALWays the best company! :D Saknar dig!! Hoppas det är jättehärligt där nere och att tjejerna är snälla med dig! LOVE :) <3 (btw det har varit typ -30 heeeela veckan här *tears) <3

2012-02-04 @ 22:36:50
Postat av: mormor o morfar

Det är roligt att du hör utav dig varje dag,vet ej om det här går fram till dig men vi gör ett försök. Va´glad att du farit till värmen här är det svinkallt. igår hade vi 28 grader kall så det var rejkäält bistert att gå ut. Ha de .Kram Morfar o mormor

2012-02-05 @ 10:14:58
Postat av: Nadja

Hej!! Jo jag ser det ni skriver !! de är jätte bra :) kul att ni skriver .. åh. förstår de.. ni som alltd är ute å går också.. vad trist! Verkligen. Men vi går ju mot ljusare tider :) Jag har haft ledigt idag, så har legat och solat hela dan. Kram på er! Saknar er..

2012-02-05 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0