Dag 3

3/2 -12

Hej alla underbara!

Kom just hem och sitter för tillfället i soffan och gör ingenting.. har huvudvärk som tusan. Jag drack nog för lite vatten idag.. lätt att man glömmer. Men kommer aldrig göra om samma misstag igen!

Min middag för dagen blev yougurt och mango och en annan frukt, vet inte vad den heter. Har inte hunnit handla än.. för att de finns bara dyra affären är i Baia Maspolomas. Jag måste fara till Playa de ingles. Där finns de mycke mer affärer! :) Men ska äta igen då jag kommer till hotellet runt åtta. Jobbar ikväll också, 20.00 - 23.00.

Ska gå till en bar ikväll med tjejerna, den ligger nere vid stranden .. så de kommer bli mysigt !! Nu ska jag sova en stund.. så trött.

Kram!! Saknar er!!

Kommentarer
Postat av: paauu

du är så grym!!! pusssss

2012-02-03 @ 20:40:11
Postat av: Nadja

Älskade vän.. saknar dig! Verkligen.. tack !! :D Men du är grym! Tack för att du hjälpte mig att bli inspererad av detta! Kramaar.. sköt om dig !!:) Puss

2012-02-04 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0