Dag 23 Fånga dagen!





Hej!!


Är ledsen att jag inte skrivit på länge.. men har haft fullt upp.
Våra grannar som for hem idag var från Holland och var här och tränade inför deras säsong med cyklingen. Och har variit med dom i nåra dar nu.. jätte trevliga människor!! :) Måste fara och hälsa på där i sommar!

Igår var jag ledig så var och gick nere vid stranden i 3 timmar med min vän León.. vi gick ända från Meloneras (Maspalomas) till playa del ingles, och de är en lång väg.. vi passerade båda nåra nudistställen och gayställen där de gick runt nakna... haha. Var rätt komiskt att se, sen satte vi oss för att äta en pizza nere vid ett ställe vid stranden.. en underbar dag!

På kvällen träffade jag min kära lilla lillebror Didrik!!!!! Han är här på semster med sin pappa, vi träffades på ett stort shoppingcenter som är utomhus, som kallas "Yumbo center", där tog vi först en cola och satt och spelade spel och pratade, sen gick vi runt och kikade lite, Didde fick en Tshirt av mig.. men prutade och sa att jag hade ba 5 Euro! Först sa killen 15 men fick ner den till 5! Man ska aldrig betala för mycke! Och 5 var för mycke.. i Sverige kan man ju hitta Tshirtar för 30 kr.
Vi gick runt där och efter ett tag tog vi en pizza och lyssnade på livemusik! Var underbart. Didde och jag spelade spel mot varandra och han var så duktig och vann hela tiden :)
Sen tog dom en taxi hem runt 21.30 och jag gick ner till Kasbha för att träffa en kompis från Grekland som jobbar där utanför Pascha, ett uteställe! Sen tog jag en taxi hem och gick å la mig.  

Nu äter jag pesto och väntar in tjejerna. Imorgon ska jag till doktorn igen och sen ska jag förhoppnngsvis jobba på kvällen! Här är lite mer bilder.

Saknar er..  ta hand om er!

Å fånga dagen!!!!!!!!!


Kramar //N

 

 











Sååå vackert.. den här dagen var en oförglömlig dag för mig. Kunde inte sluta le.. var så vackert överallt.





Det här är den mest populära stranden som turister far till då dom är här på Gran Canaria!:)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du ser ut att ha det underbart där nere och jag avundas dig sjukt mycket, önskar att man vågade fara utomlands och jobba själv. Har du varit någonting i Puerto de Mogan? Har inte riktigt koll på var du bor, jobbar eller har varit men det är en riktigt vacker och mysig by!



Sköt om dig!

2012-02-23 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0