Dag 2 2/1 -12

Hallå hallå!:) Idag var en tuff dag.. eller egentligen inte. var bara sjukt trött. gick å la mig halv sex! haha. Vi var ute så länge.. och jag ville inte ta taxi hem själv. Så de blev ganska sent. Klubbarna här har öppet till sex. Dom flesta iallafall! Men det gjorde inget ! Jag var på topp hela dan ändå! With a smile ! :D Man måste le heela tiden och säga hej till alla. Men de är ju jag bra på så de är ju ganska lugnt.

Nu är kl. 18.04 och jag ska börja jobba igen kl. 19.15.. så måste byta om till "finkläder" och dansa dans med barnen! De är en show för föräldrarna ikväll :) Är det nästan varenda kväll.

Ha de så bra. Kanske skriver mer sen.. måste vila nu! Kraam på er alla! Saknar er................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0