Dag 17

Här sitter jag och känner mig rätt utslagen. Blev väldigt glad då pappa ringde nyss! :) Verkligen kul att höra din röst. Ska gå och handla apelsiner och vatten snart.. sen ska jag dricka varmt vatten med honung hela kvällen. Jag kanske följer med Tatjana ut en sväng och tar en cola eller något! Kan verkligen inte göra mycke då jag är som jag är nu.

Och sen vill jag skicka tuuusen kramar till min vän Sandra som höll på att köra av vägen idag!! Tur att du inte skadade dig!!!! Hoppas du mår bra!

Nu ska jag ge mig iväg! Känns verkligen jobbigt att kliva ur soffan, men måste man så måste man!


Kram på er alla!!! Saknar er..




 Den här stranden ligger bara 250 meter från där vi bor :)





Haha! Här ligger jag och solar..


Ha en superfredagskväll nu! För det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: mormor&morfar

Hej Nadja!

Hoppas du kryar på dig,fina bilder du lagt in ,väldigt roligt att få se hur du bor och har det.

Kramar från oss.

2012-02-18 @ 10:41:57
Postat av: ;)

du har ju en förjävla snygg kropp. så varför inga mer bilder på dig (A)

2012-02-21 @ 06:06:56
Postat av: Nadja

Hej mormor och morfar !! Ja va kul att ni följer bloggen :) Verkligen .. försöker lägga upp så mycke jag bara kan! Kramar från mig till er !!! <3

2012-02-23 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0