Dag 16

Hej!

Nu har jag fått antibiotika, och ska vara hemma tills på måndag. Kanske längre om jag inte blir bättre! Nu saknar jag mamma och vill hem! hihi :)

Här kommer bilder :)










 Backstage på jobbet



Middag för mig själv










 

 

 

Det här är poolen som vi har brevid våran lägenhet!

Här solar jag på min lediga dag!:)

 

 

 

 

Här är jag och min jätte roliga vän Isabella från Italien! haha



mmmmm!

 

 

Jag och Tatjana från Ryssland ute en kväll och dansar salsa som hon är suuuperbra på!











Här är nåra svenska killar jag träffade på mitt hotell, kul med några svenktalande också!:)



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allt kommer bli så mycket bättre snart när du börjar må bättre och får jobba! Vi saknar dig alla här! <3 Men börja inte längta hem nu, det är ju VI som är avundsjuka på dig (: Massa kramar!!!!

2012-02-19 @ 00:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0