Dag 15

Glad alla hjärtans dag i efterskott mina underbara! <3

Hej!

Jag har gått och blivit sjuk på riktigt.. halsproblem.. uppsvullen och ont gör de. For till sjukhuset här nära meloneras och gick in där, men dom pratade bara spanska så de var lite svårt, för dom förstår inte så mycke portugisiska och engelska! Ingen engelska alls rättare sagt. Så gick in där och berättade vad problemet var,
sen fick jag komma till läkaren. Han kände på halsen i 3 sekunder och kolla i 5 sekunder, efter det så slängde han upp nåra tabletter och sa att dom ska jag ta så blire bra! haha. Lite oproffisionellt gjort. Men de är väl annorlunda här.

Så nu sitter jag här i soffan i lägenheten och är sjuk, riktigt trist! Jag som vill jobba , ha kul med alla här och bada! Men icket, Fick stanna hemma idag. Imoron ska jag gå till min "privata" läkare som jag kommer få imorgon och då ska han eller hon avgöra hur länge jag måste stanna hemma. Hoppas bara på två dar eller ngt, så jag kan få ha kul igen !! trist att bara sitta här, antar jag.

Vädret har blivit bättre, men jag tycker fortfarande att de är ganska kallt.
Soligt äre ju iallafall, så de är ju tur :)

Igår på alla underbara hjärtans dag så jobbade jag dag / kväll. Slutade 21.00 så for hem och tänkte gå ut med tjejerna, men somnade i soffan och då jag vaknade så var jag inte så pigg, så gick ba och la mig. Trist alla hjärtans dag. Men kanske får hitta på något kul  i helgen istället!
Vi var ute i förrgår och då fick vi rosor för att det var alla hjärtans dag! eller natten till alla hjärtans DAG. :) Så nöjd får man lov att vara!

Skulle mer än gärna lägga upp bilder! Men det går inte för att då jag försöker lägga in bilderna på datorn så kommer de bara upp genvägar. Så är så ledsen.... men ska försöka fixa de på något vänster!
Nu håller jag på att hosta ihjäl mig också, så ska dricka te och se om det finns ngt att se på tv! Spanska program är ......... helt ok haha.

Hej så länge!!!

Kraaaaaaamar, saknar er. //N





Kommentarer
Postat av: Josse

Du kan väl lägga upp bilder från kameran direkt till Facebook istället? :) kram! Krya

2012-02-15 @ 20:00:50
Postat av: Linnet

så kul att läsa!!:) Saknar dig med, tusen gånger om!

2012-02-15 @ 20:33:37
URL: http://linneaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0