3 april 2012

Hej alla mina underbara!!

 

Idag var en lång dag! Nu är vi klara med den första showen vi ska ha. Nu är det bara tre kvar.. haha! Det är ungefär 10 sånger i varje show.. så de är sjukt mycke att lära och komma ihåg.

 

Här är lite bilder! Skriver mer sen då jag har tid. Måste gå för Mc donalds stänger nu!!!!:(

 

Kramar till er.. tänker på er.
Jag och Nathan! Min vän från Holland. Han är halv spansk och halv holländare eller vad man nu säger haha. Saknar han.. han bor på gran canaria.











Me and my lovely friend Tanja! From russia!! :) The last night in Gran Canaria..

I will put more pic later..

Kisses <3





Kommentarer
Postat av: ;)

frågastund?

2012-04-20 @ 05:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0